onsdag 27 juni 2012

Kapitel ett avklarat

Då sitter jag här exakt en månad senare från att jag landade i Australien, redo att gå vidare på min resa. Idag lämnar jag Brisbane och civilisationen för att åka vidare till Jundah och the outback. Känns som resan är slut och jag ska åka hem igen, men det här är bara början på så mycket mer som kommer hända, helt galen känsla. Under den här korta månaden har jag hunnit träffa så otroligt många och härliga människor som gett mig en raket start på året här. Att jag helt enkelt sugit på att uppdatera bloggen kanske har fått er där hemma att slita håret av er av oro och nyfikenhet men kan säga att det bara är ett mycket bra tecken på att min sista tid här i Brisbane på City backpackers hostel har inte varit annat än underbart awesome!! Tråkigt nog kan jag inte berätta om allt här i bloggen, det skulle bli ett never-ending-inlägg haha men jag har försökt att ta så många bilder som bara möjligt med min mobilkamera så får helt enkelt visa er min sista vecka här, och nästa gång ni hör från mig kommer jag befinna mig in the middle of nowhere!

Så bra att ha italienare på hostlet som man kan ta mat av ;)


Utsikt från balkongen på hostlet


Haha fick låna en tröja av Peter och satte den bak-och-fram OCH ut-och-in

Fina tjejer :D

Vi älskar varandra här..

Två veckors tvätt..

Regnade ute så fick hänga allt på tork i rummet :P

Mhmhmmmh..

Midsommarmiddag :D

IKEA mat!

Köket där all god mat skapas

Matförrådet

Kylen..
Älskade matrummet.. här har många timmar spenderas <3
 

2 kommentarer:

  1. Mycket god mat, ser härligt ut. Lycka till med nästa äventyr gumman, det kommer gå utmärkt! Kramar mams

    SvaraRadera
  2. Härligt! Älskar bilderna! Säger mer än tusen ord;-) haha såg på Facebook att du körde på kängurun, hoppasni inte blev allt för traumatiserade:p
    Skype Tova?!? Ge mig tid och dag så jag får se diiiig!!!!!! <3<3<3 Carro

    SvaraRadera