måndag 18 juni 2012

Gästinlägg

Hello people, det här är Jenny! 
Jag fick uppdraget att hjälpa Tova med sin design till bloggen eftersom att jag har en egen men det är inte jag som gjort min design... Utan det är Stefan, min vän som fixat den. Eftersom att jag lovat Tova att hjälpa till så gjorde jag det ....Genom att fråga Stefan om hjälp (hehe) så den nya, snygga designen är all thanks to him! Hoppas att du gillar den Tovis! Verkar som att du haft det underbart so far och ditt äventyr har bara börjat! Lev ut varje dag till fullo men glöm inte oss som saknar dig här hemma (; Älskar dig bästis, hoppas du gillar din suprise! xx


3 kommentarer:

  1. Åh vad fint Jenny, vilken toppenkompis du är! Har Tova märkt nått än...? Verkar inte så:)

    SvaraRadera
  2. Det var Helena/Tovas mamma som skrev:)

    SvaraRadera
  3. Designen är riktig grym :-)

    SvaraRadera