söndag 11 november 2012

"Hemma" i Brizzy igen!

Aldrig hade jag tänkt mig att det skulle va så skönt att komma tillbaka till vad jag tyckte var tråkiga Brisbane, men ååh vilken lättnad det var! På ett sätt har det under dessa två dagar känts som att komma hem lite, antagligen för jag varit här tidigare och vet om staden redan. Men har verkligen njutit av att få se och göra allt som jag tyckte om bäst här igen, gå runt på Southbank, festa i "Valley", se alla höga byggnader i bakgrunden av lagunen, ta en fika på världens bästa chokladcafé och bara känna igen gatorna. Jag har också kunnat göra alla saker jag inte hann med förra gången som att äta lyxig sushi, iaf toppa fötterna i lagunen och shoppa lite användbara kläder. Det kommer bli lite hjärtekrossande att lämna allt när det känns som bäst, men man säger väl att det är när festen är på topp som man borde gå. 

Imorgon blir det snabbesök i Surfers Paradise bara för en natt och sen legendariska partystället Byron Bay så är supertaggad på det!! Men innan dess en sista natt i kära Brizzy med gamla vänner att catcha upp med.

Utgång på Birdees!!


Juldekorationerna är igång!


Must. Resist. Shopping.

Gofika ;)

Marknad

Fick inget bad men kunde doppa fötterna iaf! :D


Nelli med antagligen världens bästa sushi!
 xox

1 kommentar:

  1. Härligt gumman, back to civilisation:) puss från mams

    SvaraRadera